12 Mart 2008 Çarşamba

Tuzlu kurabiye



1 paket oda ısısında margarin(ben halk kullandım teremyağ bulamadığım için),
1/2 çay bardağı sıvı yağ,
1/2 çay bardağı sirke,
3 tatlı kaşığı şeker(ben pudra şekeri sanarak ondan kattım),
1 tatlı kaşığı tuz,
1 paket kabrtma tozu(ben yarısını kullandım,yinede benim kurabiyeler
çok kalın oldu),
2 yumurta sarısı(üstü için),
Aldığı kadar un
Yapılışı:Un ve kabartma tozu hariç tüm malzemeler birbirine iyice yedirilir.un ve kabartma tozu eklenir(un azar azar eklenir kıvama göre)iyice yoğrulur.istenilen şekil verilir.yumurta sarısı sürüp susam dökülür.180C sıcaklıkta pişirilir.
AFİYET ŞİFA OLSUN.....


NOT:BEN BU TARİFİ http://www.pastacikiz.com/dosyalar/haber_oku.asp?haber=45SİTESİNDEN ALDIM.HARİKA GÖRÜNÜYORLARDI.AMA BENİM KURABİYELERİM ÇOK KALIN OLDU VEDE BİRAZ DAHA FIRINDA TUTMAM GEREKİYORMUŞ.

Hiç yorum yok: