25 Ocak 2014 Cumartesi

Fikri Mühim'den Ayrılmaz İkili


Merhaba dost ve arkadaşlarım.Hemen hemen 2 aya yakın zamandır hastalıklarla boğuşuyoruz.Birde fotoğrafları bir türlü  pc ye aktaramadım.aksilik aksilik sonra yine hastalandık,şu anda davudum çok hasta.Bronşit olmadı ama ciğerlerine iniyormuş nerdeyse hastalık.hemen ilaçlarımıza başladık.Bu arada biz pedipole götürüyorduk daha önceden hep,doktorumuzu değiştirdik.Buhara özel hastanede ki Fatih Sarı Çocuk sağlığı uzmanına götürüyoruz artık memnunuz ve doktorumuz davudu hastalıklara karşı koruyacak bir ilaç verdi.İnşaAllah daha iyi olacak,ama kış boyu kullanmamız gerekiyor muş.Tabi ben razıyım tek yavrum hastalanmasın.Günlerdir artık bedende hal kalmadı,Bir yandan öksürük bir yandan terleme,bir yandan kusuyor balgamı atabilmek için,gece ayrı gündür ayrı,Birbirimize yapışık olduk,hem o hem ben çok zorlanıyoruz gece yine uyumadık sabaha kadar.şu an biraz dalmışken konumu eklemek için kalktım.

Evet söylediğim gibi Ayrılmaz ikili paketlerim geleli uzun zaman oldu.Hem biz,Eşim pek içmiyor ama ben çok çok içiyorum.Gündüz bir kaç kurabiye ve Nescafe Clasic-Nestle Coffee Mate ikilimi hazırlıyorum.Keyifle içiyorum.Yada bizim ev keksiz kalmaz,çocukların beslenmelerine filan koyuyorum aynı zamanda o yüzden.Islak kek ve Nescafe Clasic-Nestle Coffee Mate ikilimi,Hurmalı Kek Ve Nescafe Clasic-Nestle Coffee Mate ikilimi hazırlıyorum içiyorum.
Hatta Geçen hafata eşimin arkadaşları geliyordu, Nescafe Clasic ile puding bile yaptım,Diğer hazırlıklarım pek yenmese de puding'im bitti :) Ayrıca çocuklarda çok sevdi. Şimdi tarifi nerde diyenlere ayrıca bir postta paylaşacağım acele etmeyin Sevgilerimle :)

3 yorum:

Urfa Tutkunu dedi ki...

Cok gecmis olsun. Rabb'im sifalar versin. Ben de bir aydir cekiyordum. Bir turlu iyilesemedim. Ilac icmemek icin de doktora gitmek istemedim lakin oksurugum bir turlu gecmedi. Mecbur gittim dr a persembe gunu. Dedi ki bu yilki grip boyleymis. Grip gecse dahi oksurugu kesinlikle gecmiyormus. Ilac surup filan verdi. Bir de balgam atmak icin bir blogda gordugum elma muhallebisini uyguladim. MasaAllah diyeyim Allah'in izniyle bana baya iyi geldi. Mutlaka cocuklara da kendinize de yap derim. Linki su:
http://tatesal.wordpress.com/category/faydali-bilgiler/page/6/
Tekrar acil sifalar dilerim Kubracigim.

Unknown dedi ki...

Aslıhancım,yorumuna o kadar memnun oldum ki 2 akşam önce eşim konu eklemek için girmişti,yorumunu görmüş hemen hazırladık.Birde ayak tabanına vicks sürün yorumlarını gördüm,ikisinide yaptık.Allahıma şükürler olsun o geceyi daha rahat geçirdik.şu an ise daha da iyi.Allah razı olsun canım benim sevgilerimle....

Urfa Tutkunu dedi ki...

Cok sevindim =) Rabb'im daha iyi etsin. Sevgilerimle.