17 Eylül 2009 Perşembe

Yusufca


Uzun süredir Yusuf ve Kardeşi ile ilgili pek bi yazı yazmamışız, geçen akşam Yusufla çalışırken söylediği bir söz bizleri gülümsetti ve yazalım ve paylaşalım dedik.
Ben Yusufla çalışıyorum, boyama yapıyoruz, resimlerdeki farkları buluyoruz. Birde odanın tavanına asmak için hayaletler yapıyoruz. Ama Yusuf yorulmuş uykusu var ve dikkati dağılıyor. Ama bir o kadarda direniyor... Ben dedim ki;
- Oğlum sanırım dikkatin dağılıyor. Dikkatini veremiyorsun...
Yusuf cevaben...
-Evet baba dikkatim dağıldı. Seninle onları toplarız değil mi? Bana yardım edersin sanırım...
Biz koptuk...

Bu öğlende, benle akşam parka gitmek için söz koparmaya çalışıyor...
Legodan yapmış olduğu arabasını masaya koyup;
-Baba bu arabayı senin için yaptım, arabanın burada durmasına izin verirsen parka gideceğiz demektir, durmasın dersen gitmeyeceğiz demektir. Şimdi kararını söle dursun mu durmasın mı?
Ben duymazdan geliyorum pek dikkatimi vermiyorum.
Bir süre sonra;
-Efendim oğlum, ne demiştin anlamadım, tekrarlar mısın?
-Bende unuttum, ne söylemiştim, bana hatırlatırmısın? Hatırlatırsın, hatırlatırsın, sen biliyorsun, anladın anladınnn...
Akıllı oğlumuz büyümüşte bizi tiye alıyor...
Owner

Hiç yorum yok: