14 Eylül 2010 Salı

Çorum-Ramazan Şenlikleri



Bu resim işteee bu resim valla gururla sayfanın en başına yerleştirdim.çok seviyorum ömer karaoğlunu.Ki sevenide çoktursanırım.Allah azmini arttırsın.Çorumda her ramazan;ramazan şenlikleri düzenleniyor.Ramazan mahallesi adı altında esnafla halkın kaynaştığı,etkinliklerin düzenlendiği bir alan var.Son 10 günde de Ömer abimiz gibi kıymetli sanatçılarla bezenmiş konserler.Ben ilk defa konsere gittim.hemde Ömer karaoğluna.alan pek büyük değildi.Havada çok soğuktu.Ama yinede çok güzeldi doğrusu.hemen hemen tüm parçalarını çok severek dinlerim.Orada en çokta ömer abinin ezgileri seslendirirken şöyle ellerini semaya doğru açması ve gözleri kapatarak söylediği bölümler çok hoşuma gitti.Bir kez daha ,dahada çok sevdim kendisini :)




Burdada bizim yaramaz fındık burunlu oğlumuz eşlik ediyor parçalara .he he sanmayın ezgilerle çoşmuş taburelari devirmiş :)Hamzacık beklemekten oturmaktan sıkılıp.kendine oyunlar icat etti konserin son zamanlarında..Ama çok şirin olmuş dimi :)



Yine çorumda başka bir akşam gitiğimiz yunus marketin eğlence ve oyuncak bölümünden bir kaç resim paylaşmak isyiyorum.işteee karşınızda sıcaktan yanmış kavrulmuş bir oğlancık.ortam hem yaz sıcağı hemde elektronik cihazların sıcağı ile çocuklar atla zıpla,böyle yandılar.sanki saunaya girmişler :)


İlk başta korkup bir yarım saat ikna çabalarından sonra hamza top havuzuna girdi.Ama içinde ufacık tefecik kayboldu :)Yusuf ve ahmet iyi keyfini sürdüler havuzun.üstüne üstlük hamzamızın hayvan korkusu.ordaki oyuncaklardaki hayvan figürlerinden bile korkarak nerdeyse hiç bir şeye bindiremedik.




Son kalan jetonlarımız kalmasın diyerekten trene bindirilen Kurbanlar :)o kadar yoruldular ki tren bile onları eğlendirmeye yetmedi :)Yorgunlukları yüzlerinde okunuyor bıdıkların.

2 yorum:

Hilal dedi ki...

güzel bir gün olmuş. Ömer Karaoğlu'nu ben de çok çok severim, konya'ya da geliyor her sene. O ne müthiş yaratılmış ses. çocuklar için de güzel bir gün olmuş, sevgiyle kal arkadaşım...

Unknown dedi ki...

Çok teşekkür ederim hilalcim.Gerçekten çok güzel bir gündü :)Sevgiyle kal...