6 Aralık 2011 Salı

Hamza ve Yusufca

Merhaba yine yine yeni ve kocaman ben karşınızdayım.oy oy oy ne kadarda zor şu son günleri geçirmek.oturmak kalkmak vede sandalyeye pc ye oturmak.Bu gün kendimi aşarak 3 konu birden ekledim dahada resimler hazır konu hazır.ama ben hazır değilim diye günlerdir bekleyen güzel konularımız çok şükür ki bu gün ekleniyor.Eklemeyi bekleyen konuları saymıyorum artık bir hayli arşivlik oldular ne zaman çıkar ne zaman eklenir bilemiyorum.hayırlısı bakalım.bu arada hamileliğimin 38. haftasındayım,sayılı günler kaldı hayırlısı ile sağlıcakla bitsin,geçsin artık.Her şey normal gelişimimiz çok güzel hem bebişin hem benim.Sadece kanım çok düşük onun için hiç sevmediğim ilaçlardan almak zorundayım.son günlerde sabah vede akşam olmak üzere 2 doza çıkarıldı kan ilacı,öncesinde ihmal edersen böyle olur işte :(



Bir kaç post öncesinde eklediğim kabak tatlımızın kabağı soyulmadan önce...
Önce şöyle bir hamza zorladı yok olmuyor bu ne kocaman bişey kaldıramıyorum off offf :) tabi görüntü süper hemen pozu yakalıyorum.ardından resim sever yusufum hemen atlıyor anne benide çek benide çek :) oda zorluyor ama koca kabağı kaldırıyor gerçekten.Ben oğlum belin acır masuscuktan kaldırmaya çalışıyo gibi yapta çekeyim diyorum oda masuscuktan zorluyor kaldıramıyo gülücükler eşliğinde.resimde belli olmuyor ama ilk süt dişimiz çıktı.hemde bi cesaret kendi çekiverdi günlerdir oynayan dişi :) açıkcası ben korkar diye düşünmüştüm ya cesaretli çıktı.yusuf kandan çok korkuyor,tabi çekerken dişinin kanadığını da hemen silip çaktırmadım bu sayede cesaretini kaybetmedi :) İkide aferim oğlum ne de çabuk çektin gazı ile deyme keyfimize :)



Bu güzelim resimdede arada azıtıp kavgalara,didişip çekişmelerine şahit olduğumuz iki kardeş uyumlu bir şekilde ders yapıyorlar.Bu sene 1 sınıfa başlayan yusufumuzla bizde eğitime aldık kendimizi.Çocuklar yine iyi sabırlı yapıyorlar çalışmaları,hamzada tabi abisi ders çalışırken elinde boyama kitabı,kalem,çiziktir Allah çiziktir .Abimizde dayanamayıp burda boyamanın inceliklerini öğretmeye çalışıyor



Tavuk sever hamza :) babannemizde iken yakalanmış bir poz.Hamzamız 3 yaş olacak.herşeyide biliyorda dile dökemiyor.Bu cuma nasip olursa doktora götüreceğiz.Söyleyebildiği kelimeleri not alıyorum aklıma geldikçe.Tamamen konuşmuyor değil ama yine de konuşmada problem var.Helede bu bir kaç haftadır el kol ve işaretleri fazla kullanmaya başlayınca bizim ağırdan alıp daha konuşur zamanla demelerimizi çürüttü.hazırcılığa alışmaya başladı..hayırlısı bakalım rabbim açsın yavrumunn dilini.



Büyüdükçe böyle doğal pozları yakalamak bir hayli zor oluyor.Zaten uyku ile arası olmayan yusufu nerdeyse zoraki yatırıyoruz.Sabah dinlenmesi ve kalkması için 9:30 da yatması gerekiyor.Ama her nasılsa yatma saati 10' kadar gidebiliyor :) zoraki yatan yusuf 5 dk içinde uyuyakalıyor ve işte böyle yorgun vede uykuya gerçekten dalmış oluyor.seslen seslen duymuyor.
şaşırıyorum hem yatma istemiyor hemde o kadar derin uyuyorki o yorgunluğa sabah kaldırmaya çalışıyorum
-Ama ben daha yeni yattım ne çabuk sabah oldu diyor :))


Okul çıkışı rutin babanın iş yerini ziyaret eden eve bir türlü gelemeyen yusuf :) ha bu arada bizim bıdık okuldan hızını alamayıp çok meraklı olduğu santranç kursuna katılıyor birde....
Azimli vede meraklı.zaten biz santrançı geliştirsin istiyorduk ki halk eğitimin açtığı kurslar arasında santrançta varmış anında daldık tabi ailecek :) okul çıkışı da kursa katılıyor.
İşte bizden en yeni haberler vede resimler bunlar.Sevgiyle sağlıcakla kalın :)
Bana da dua etmeyi unutmayın.Bebişimizle yeni resim ve konularda buluşmak dileği ile :)

Hiç yorum yok: