4 Ekim 2013 Cuma

ÇORUM BLOG VE SİTE YAZARLARI BULUŞMASI :)

Merhaba arkadaşlar çoruma taşındıktan sonra birkaç kez çorumlu site ve blog sahiplerini aramış ama bulamamıştım.sonrada yine kendi halinde bir ben olarak hayatıma devam ettim, ta ki geçen hafta ab-ı hayat arkadaşımızdan mesaj alana kadar.tabi çok heyecanlandım ve de mutlu oldum :) Arkadaşımızın yoğun çabaları sayesinde bu gün buluşmayı başardık :)
Neredemi buluştuk? Ben 1 yıldır çorumda olmam nedeni ile bilmediğim bir isim ve yerdi doğrusu Gülbeşeker güzel ve leziz pasta kurabiyeler ve kahvaltı menüsü ile bu gün biz blogçulara hizmet etti bizde memnun olduk.Her şey çok güzeldi ellerinize sağlık türkan hanım :) tekrar teşekkürler....

Sponsor firmalarımızada ayrıca çok teşekkür ediyoruz göndermiş oldukları o güzel hediyeler için.
Hatap Değirmenleri , Keramika , Doğadan Çay , Es Tuz ' a çok  teşekkür ediyorum.Bu güzel günde bizleri yalnız bırakmadılar :) Bol hediyeli bir gün oldu :)


Blog Kardeşliğini Kahvaltı ile bütünleştirdik.Sohbet ve ortam güzeldi İnşaAllah devamı gelir.Ben çocuklardan mıdır yoksa biraz evciyim galiba, pek biyerlere çıkmıyorum(galiba ikisi bi arada)
Bu arada arkadaşlarımın adreslerini de paylaşmak istiyorum.

www.arzuyagore.com
http://bengisu-abihayat.blogspot.com/
http://modavesaireburcu.blogspot.com/
http://tosbagalarr.blogspot.com/
 http://gulcanmutfakta.blogcu.com/
sonra arkadaşlarla vedalaşıp arabamız tamirde olduğu için koştum otobüse(arabanın kıymetini bir kez daha anladım)davut ben hediyelerle dolu bebek arabası :)
Hamzacıkın okul çıkış saatine okula yetiştim.mahallemizde yağmur sonrası su ve çamur birikintileri var oralara daldık çıktık.rap rap ta rap rap şap şap eğlence süperdi onlar çamurdan çocuklar oldular bende kamera ve fotoğraf çekip güldüm :) Ha bu arada 2 komşumda garipsedi bu durumu. her yerleri çamur oluyor,ıslanıyor üşüyecekler,hasta olurlar..... bende bak ne kadar eğleniyorlar,az daha oynasınlar birazdan kaçarız eve dedim.15 dk kadar oynadılar ama süperdi.....

Hamza hem çok seviyor hemde sanki ayakları ve kıyafeti kötü olacak endişesi taşıyor ''bırak oğlum olsun değişiriz birazdan oyna dedim saldı kendini çamur deryasına el, yüz, bacaklar, kıyafetler herşey çamur :)

Oleyyy Süper süper kahraman çamur çocuk hamza...Bu aralar bi süper hamza olduma taktı kapşonunu geçirip süper uçuşlara geçiyor :)

Davut abisi ne yaparsa aynısını yapıyor rap rap peşinden ayrılmıyor.kocaman bi su birikintisine elini vurunca zavallıcık yüzü çamurlanıyor,ama pek hoşnut değil hemde şaşkınca nasıl bi tepki verecek bilemedi :) Bu da ne böyleder gibi sanki :))... Onada motivasyon bak abi napıyor git hadi sende yap :)
Koşup eğlenceye devam ediyor :)

Eğlenceye devam...Sizcede değmezmi bu güzellik için çamurlu kıyafetler, eller :) Kısada olsa mutluyuz böyle :) Davudum sonrasında kedi kovalıyor.O minik eller yakalamaya çalışıyor gel diyor ama yok kedicik kaçıyor.Sonrasında feryat fiğan ağlayarak eve koşuyoruz.Bütün kıyafetler makinaya tabi....Temizlenip paklanıp yatırıyorum yavrularımı.Onlar dinlenirken bende hediyelerimi açıyorum,fotoğraflıyorum......

Hediyelerin hepside çok güzel es tuzun çeşitliliği Denemeye değer doğrusu....
Daha önce hatap un kullanmamıştım hiç bakalım şöyle güzel bi kek denemesi yapıp paylaşacağım en kısa zamanda...
Çay sevmeyen vede içmeyen biri olarak Doğadanın çaylarını kullanıyorduk zaten ben bitki çaylarını eşim normal çaylarını beğenerek kullanıyor, kullanmaya devam:)
 Hele keramika'nın Kırmızı çerezliğine bayıldım

Güzel bi gün daha akşam oldu Ben hazırlayıp ancak paylaşabildim....Kocaman sevgilerimi yolluyorum hepinize....Mutluluklar,sağlık,huzur sizinle olsun :)

2 yorum:

arzumcum.blogspot.com dedi ki...

Ne güzel eğlenmişsiniz öyle:)MaşaAllah evlatlarına,çok tatlılar..Sizleri tanımaktan büyük keyif aldım.Şahane hamurların için tekrar çok teşekkürler canım..

Unknown dedi ki...

Eğlenmek güzeldir(kirlenmekte öyle :) kirlenirken eğlenmek)hepsi bi arada :)önemli değil ben seviyorum şöyle rengarenk hamurlar hazırlamaya,helede renkleri tutturabilirsem daha çok seviniyorum.Güle güle oynayın :)