25 Şubat 2008 Pazartesi

Fıkra

Durum
Hastane santralinin telefonu çaldı. Arayan yaşlı bir büyükanne idi. Çekingen bir sesle sordu:
- Bir hastanın durumu hakkında bilgi verebilecek biriyle görüşmem mümkün mü?
- Ben size yardımcı olayim tatlı teyzecim. Hastanın adı ve oda numarasi nedir?
Büyükanne yorgun ve titrek sesiyle söyledi:
- Halime Kaya. Oda numarası 302.
- Siz birkaç dakika hatta kalın, ben hemşiresinden durumunu öğreneyim.
Birkaç dakika sonra operator telefona geldi:
- Haberler iyi teyzecim. Hemşire bana Halime hanımın durumunun gayet iyi olduğunu söyledi. Tansiyonu ve kalbi çok iyiymiş ve doktoru Sami
bey onu salı günü
taburcu etmeyi düsünüyormuş.
- Sağolun, ne güzel haberler verdiniz. Oyle endişeleniyordum ki! Allah razı olsun evladım.

- Bir şey değil teyzecim. Halime hanım kızınız mı?
- Yok evladım, Halime Kaya benim... Hiçkimse bana birşey söylemiyor ki...

Hiç yorum yok: