20 Şubat 2008 Çarşamba

Yusufca Cümleler

Anne cen burayı cil lübbennn(masayı sil lütfen)

Bunu kıçar(bunu çıkar)

oyuncakları birbirine geçirmeye bayılıyor

Sana aç dedimmm(Bilgisayarı açmamı istiyor)

Ben cimdi datıcam(ee uyku vakti geldi bıdık,her ne kadar zorla yatısakta)
Anne bana çirek aç,eccek aç (şrek,çizgi film istiyor)

Çeni ceviyom(bende seni çok seviyorum melek yavrum)

Tedii dit dedim cana(kedi delisi yavrum,şimdi de git diyo)
Anne buraya datt(yastığa vurarak onun yanına yatmamı istiyor.sarılıp uyumayı çok seviyor)

Baba cen cabuk del(baba işte telefonla emrivaki yapıyor gelsin diye)

Ben kıyakey istiyom veyebileymicin(kraker verebilirmiymişim, lafa bak hele)

Bana bak anne(birde iki eli ile yüzümü tutarak,gözlerime bakarak)

Kimin oğlusun bakalım diyorum''Annenin oğluçu'' diyor muzip gülerek.

Yuucel_19

1 yorum:

david santos dedi ki...

Excellent, Yuucel!
Thank you