27 Şubat 2008 Çarşamba

Yusufca Anılar

26.05.2007

Yorucu bir günün ardından yatmışız.Yusuf hasta ve mızmız.Uyuyamamışız saat gece 1 olmuş.Artık sinirlerim iyice gerilmiş.yusufta yanımıza gelmek istiyor.''Anneeeee beniii allll'' diye ağlıyo.Ben yusuf yeter artık birazda baba diye ağla yaa diyorum.bizimki tam gaz ileri''babaaaa babaaaa'' diye ağlamaya başlıyo(ağlarmısın gülermisin artık)
Yine aynı gece saat 2 oldu.Yalvarıyorum''oğlum bak gözlerim acıdı artık.sen uyuda ben de yatayım''diyorum Yusuf''Anne göccük takta acımasın(gözlük)''diyor.ne alem yaa

06.08.2007

Bu sabah eşimi işe gönderdik.Oğlumla kahvaltıya devam ediyorduk.O kalktı bilgisayar odasına gittiBende peşinden tabi merak ediyorum ne yapacak diye.''Anne bu çalışmıyor''(ses sistemi)diyor.Bende oğlum Kapalı o yüzden çalışmıyor diyorum.Durdu bir an ,sonra kanepeye çıktı.Bilgisayarın düğmesine basıyor sürekli''Anne pili bitmişşş''diyo Akıllı yavrum(ses sisteminin açma yeri ayrı onu fark edememiş henüz)Komik işte.......

Yuucel_19

Hiç yorum yok: