9 Şubat 2011 Çarşamba

Bir tutam mutluluk


Evet arkadaşlar eklenmeyi bekleyen bir yığın resim arasından ennnn seçmecelerini sizlerle paylaşmak için sonunda hazırladım.şimdi çok mu zordu bir tutam resmi hazırlamak diyebilirsiniz.başına geçmek zordu desem daha doğru olur.çok şükür işte sizlerle bıdıklarım. Kardan oğlancık yusuf......öyle çok seviyorki karda oynamayı....üstteki resimdeki gibi karla birleşip kaynaştı artık.1 ay kadar
önce çektiğimiz resimlerden birkaçı.....
Hamza karla oynamaktan çok yemeyi seviyor.bundan 1 yıl öncede kar yiyordu şimdide kar yiyor..Artık yüzü kıpkırmızı oluyor karın dokunduğu yerlerden o hala devam ediyor.
Hazırladığımız kardan adam ve yusuf,Ve resme hamzayı ikna edemediğimiz için kendileri yok.çünkü kardan adamdan öyle korktuki yanına bile yaklaştıramadık.zorladığımızda ise ağladı zaten.bizde onsuz bir resim çekmek zorunda kaldık.kardan adamımızın ağzı taşlarda,burnu çam kozalağından,gözleri ise yapraklardan....
Burda yine azimle kar yiyen hamzayı görüyorsunuz.Ve arka fonda evimiz :)
yusuf kar topu atmak için hazırlık yapıyorlar.Elimde makina var atma oğlum lütfen oğlum nidaları sonucunda kar topunu yiyorum tabi :)


karlar eriyip bitti.hatıralar ve resimler kaldı bizde.Sonrasında 15 tatil başladı.Yusufu babannesi ve halalırının yanına götürüyoruz.5-6 gün orda kalıyor.özlemişler eğlenmişler birlikte.Daha sonra almaya gittiğimizdede aşağıdaki resimleri çekebildim.

Halası Ana sınıfı öğrenmeni yusufunda çok hoşuna gitti bu yüz boyama işi.mutluluktan dört köşe :) fare oluyor üst resimde.benim çok hoşuma gitti.nede çok yakışmaı değilmi?



küsen kelebek yusufcuk :)


Efe olmaya kararlı bir yusufcuk.Her ne kadar efe kıyafetimiz sadece yazmadan ibaret olsada.farklılıklar yakışıyor doğrusu.


Bu resimdede 1 haftadır bir arada kimi zaman kanka kimi zamanda çakışmada iki cengaver oluveren kuzenler.Ahmet ve yusuf :)



Dönüş yolunda bağdaş kurabilen farecik.....Bu yeteneğini resimlememi istiyor.ben çekmeye hazırlanırken şapkayıda çıkartıyor.gülüyorum bende tam fare oldun oğlum diyorum.saçlar karmaşık gözlerde sevinçten bir ışıldama...



Buda yol öncesi uyutulan çarli çaplin hamza :) yol çok feci etkiliyor.Genelde yolculuklarımızı hamzanın uyku vaktine denk getiriyoruz.eğer uyanıksa o benim kucağımda elimizde yol boyu poşet ve kusmalar.....onun içinde benim içinde yolculuk kötü geçiyor tabi....
Bu aralar hamzanın favori mekanı yemek masası.hiç affetmiyor.ne yapsak çare olmuyor.sandalyeleri kaldırıyorum.oyuncak traktörü ile yetişiyor.onu saklıyorum motorunun üstüne basıp masaya çıkıyor.Allahım sen sabır ver onu alıyoruz tabure getiriyor.daha olmadı oyuncak kutusu ile ulaşıyor....en son sandalye yiteliyor ki halı filan kalkıyor,bozuluyor.ama o istediği sonuca masaya kavuşuyor.Salata canavarı.Üstteki resimde mısırlı kış salatası var.içinden mısırları ayıklayıp yiyerek eline gelen diğer marul havuç gibi mazemelride elinden masaya bırakıyor....
Efe olmaya meraklı 2 elemanımız hamza :)
Abisine küçük ken ördüğüm takke bu ara hamzanın favorileri arasında yerini aldı....
yine babannemizdeyken kaplancıklarım.
Ahmet hiç hoşnut değil resimlenmekten.bir o kadarda keyifsiz.biz güzel poz yakalmaya çalıştıkça o da kaçamak hallerde.ancak bunu düzgünce yakalayabildim.
En güzeli de sona kalmış galiba Aynadaki muhteşem şirinlik abidesi.ben bu resme bayıldım doğrusu.

Hiç yorum yok: