15 Şubat 2011 Salı

Ev Yapımı Patates Cipsi


Merhaba arkadaşlar :) sizlerle ev yapımı patates cipsini paylaşmak istiyorum.Hani şu çocukların çok sevdiği....çoğu aileninde sağlıksız olduğu için almadığı ürün cips....Ben evde baharatım olmadığı için sade yaptım...çıtır çıtır afiyetle yedik.
Malzemeler:
3-4 orta boy patates,
1 bardak un,
tuz,
isteğe göre baharat(kekik,fesleğen,nane,biber)
sıvıyağ,
kağıt havlu,
Yapılışı:
Patateslerimizi soyup güzelce yıkıyoruz.çok ince(ben rendemin cips bölümü var)dilimlenir.Derin bir kapta un,tuz ve baharat karıştırılır.suyu süzülen patatesler içine atılıp güzelce harmanlanır.İyice kızdırılan sıvı yağın içine azar azar ekleyip kızartılır.Kızaran patateslerimizi kağıt havlu üzerine alıp fazla yağının çekilmesini sağlayalım.Cipsimiz hazır...Afiyet olsun....

Hiç yorum yok: