19 Şubat 2009 Perşembe

YUSUFCA

Akşam sofradayız,yemek konusunda hep sıkıntılı olduğumuz yusufla yine problemliyiz.Dil pabuç gibi derlerya hani bizimkide öyle.....Yemekten çok çenesini çalıştırıyor.

Babasıda teşvik etmek için;
-Oğlum bak annen çok güzel yemek pişirmiş,çok lezzetli.Büyüyüp kuvvetli ve akıllı olmak için yemelisin .
Yusufta babaya laf yetiştiriyor tabiii;
-Babaaa bende yemek yiyince senin gibi kocaman olucam .
Babasıda;
-İnşaAllah oğlum kocaman ol.Sen benim yaptığım hatalarıda yapmazsın.
oğlan hemen lafı yapıştırıyo tabii;
-Sen ne hatası yapıyon ki baba......

Tabi biz tutamıyoruz kendimizi bakışıp gülüyoruz.(Bazen hayret içinde kalıyorum,hiç kendini bozmuyo uygun kelime ve sözcükleri nasılda yerinde kullanıyor.
18.02.2009

Sabah kahvaltı sofrasındayız.Oğlumuza binbir gazla sütünü ve ekmeğini bitirtmeyi başarıyoruz.Son bir gaz daha acaba kim daha çok zeytin yiyecek.

Babası;
Sanırım ben daha çok yiyebilirim.

Yusuf;
-Hayıy ben daha çok yeyim.

Başlıyorlar ama baba güya yakalayamıyor zeytinleri.
-Oğlum bu zeytinler benden kaçıyor galiba....
Yusuf şöyle imalı bir bakış atıyor;
-Baba bak şöyle alıyon,şöyle batıyyon,böyle alıp yiyon(Çatalı alıyorsun batırıp yiyorsun)
YUSUFCA ZEYTİN YEME SANATI :)

Ve babası;
-Oğlum bitiremedim yemeğimi bana yardım edebilirmisin?
Yusuf;
-Yemeğin az kalmış baba.Yaydıma geyek yok kalmıştır.(Yardıma gerek kalmadı)
19.02.2009
VE BEN BU SATIRLARI YAZARKEN HAMZA UYANIYOR.TABİ FEDAKAR ABİSİDE KOŞUP EMZİĞİNİ VERİYOR KARDEŞİNE.

SONRA YANIMA GELİYOR;
-ANNEE KAYDEŞİME EMZİĞİNİ VEYDİM AMA ZOYLA VEYMEDİM GÜZELLİKLE VEYDİM....

YUSUFCA KELİMELERDEN BİRKAÇ TANE

Paçak-Çapak Satyanç-Santranç Geybettim- Kaybettim
Hayaket-Hareket


Bundan 1 ay kadar önce bilgisayarda oyun oynuyorum.Ama aşamayı bir türlü geçemiyorum.Canım sıkılıyor inat ediyorum.Ama azmettim geçicem bu bölümü.Yusufta beni izliyor.Bakıyo anne bir türlü geçemiyor.Hafif sesini yükseltip;
-Anne ya aşağı ineceksin aşağı diyor.(meğer merdiven varmış oyun kahramanımızın kaçması için) eeee ne anlarız biz büyükler bilgisayar oyunundan :)

Hiç yorum yok: