6 Ocak 2009 Salı

FİLİSTİNLİ ÇOCUK VE KURŞUN

FİLİSTİNLİ ÇOCUK VE KURŞUN

Babam düşlerimde böylesine hiç sarılmamıştı bana

Soluklar gibi

Özlemim pencereme konan küçük bir kuşun sesineydi

Kurşun sesleri böldü düşlerimi

Benim düşlerimde misketlerim vardı rengarenk sımsıcak

Sizin misketleriniz acıtıyor bedenimi

Babamı düşlerimde böyle korku içinde hiç görmemiştim

Yüreği avuçlarındaydı gözleri kurşun eritiyordu

Düşlerimde koşardım bu sokaklarda tozu dumana katarak

Ama ben böyle dumanlı bir gün görmedim

Kurşun seslerinin çığlığına karışan

Annem düşlerimde okşarken saçlarımı

Sıcaklığı hiç kavurmamıştı böyle beni

Ama ben böyle bir ateş görmedim saçlarımı kavuran

Korku dolu düşlerimden çeker alırdı beni annem

Rüyalarının sıcak kollarına

Ama benim korku dolu rüyalarım hiç böyle uzamamıştı

Ellerim hiç böyle çaresizlikle yapışıp kalmamıştı

Bu sokağın çıplak soğukluğuna

Oysa benim düşlerimde bir melek vardı annem gibi

Kanatları nereye olsa yetişirdi

Dünya ne kadar kirlense de

Onun kanatları bembeyazdı hep

Ben bu oyunu hiç sevmedim baba

Nevzat Ketenci


Tam Boyut İçin Tıklayınız...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Hiç yorum yok: