15 Aralık 2008 Pazartesi

DOSTUM SORMUŞSUN SEVGİ NEDİR DİYE


Dostum sormuşsun sevgi nedir diye?
Sevgi; bir avuç gökyüzüdür.
Beyaz bulutlar üstünde özgürce dolaşa bilmektir.
Dostum, özgürce dolaşa bilmek...

Dostum sormuşsun sevgi nedir diye?
Sevgi; ağlaya bilmektir.
Her dilde için, için, çocukça burnunu çeke, çeke,
Hüngür, hüngür ağlaya bilmektir.
Dostum, ağlaya bilmek...

Dostum sormuşsun sevgi nedir diye?
Sevgi; sevdiğinden ayrılıp ta,
Sevdiğine hasret kalmaktır.
Dostum, hasret kalmak...

Dostum sormuşsun sevgi nedir diye?
Sevgi; karşılık beklemeden,
Sevdiğine seni seviyorum diye bilmektir.
Dostum, seni seviyorum diye bilmek...

Dostum sormuşsun sevgi nedir diye?
Sevgi; kalabalığın içinde,
Tüm insanların kulak zarını patlatırcasına.
Özgürlüğünü haykıra bilmektir.
Dostum,özgürlüğünü haykıra bilmek....

Dostum sormuşsun sevgi nedir diye?
Sevgi; karanlığın içinde,
Bir parıltı ışık göre bilmektir.
Dostum, bir parıltı ışık göre bilmek...

Dostum, sormuşsun sevgi nedir diye?
Sevgi; savaşın içinde,
Barışı yaşata bilmektir.
Dostum, barışı yaşatabilmek...

Dostum sormuşsun sevgi nedir diye?
Sevgi; bir sürgün tacirinin,
Sılasına ve ailesine duyduğu özlemdir.
Dostum, sılasına ve ailesine duyduğu özlem...

Dostum sormuşsun sevgi nedir diye?
Sevgi; mapusta yatana,
Toprağa çıplak ayaklarla basma hasretidir.
Dostum,toprağa çıplak ayaklarla basma hasreti..

Dostum sormuşsun sevgi nedir diye?
Sevgi; ayrıldığın insanla kavuştuğunda,
Gözlerinden süzülen .
Mutluluk gözyaşlarıdır.
Dostum, mutluluk gözyaşları...

Dostum sormuşsun sevgi nedir diye?
Sevgi; hayatın kaçıncı evresinde olursan ol,
Hayata gülücük saça bilmektir.
Dostum, hayata gülücük saça bilmek...

Dostum sormuşsun sevgi nedir diye?
Sevgi; seni her andığımda,
Aklıma gelen ölümsüz şiirler ve türkülerdir.
Dostum, aklıma gelen ölümsüz şiirler ve türküler...

Dostum sormuşsun sevgi nedir diye?
Sevgi;. Acıyı hissettiğin gibi,
Sevgiyi bedeninde hissede bilmektir.
Dostum, sevgiyi bedeninde hissede bilmek...

Dostum sormuşsun sevgi nedir diye?
Sevgi; acı gibi tanımlanamaz bir duygudur.
Dostum, tanımlanamaz bir duygu...

Dostum sormuşsun sevgi nedir diye?
Sevgi; bu şiiri yazarken,
Ruhumda hissettiğim acı ve tatlı duygulardır.
Dostum ,acı ve tatlı duygular....

Hiç yorum yok: