16 Aralık 2008 Salı

KAZANMAYA ÇALIŞIYORUM KAYBETTİKLERİMİ


Kazanmaya çalışıyorum. Kaybettiklerimi... Belki bir hayatı, umudu, hayali, belki eski bir dostu belki de kaybettiğimi sandığım herhangi bir insanı ama kazanmaya çalışıyorum. Akıntıya karşı çekilen bir kürek olsa da, o akıntıda boğulan ben olsam da kazanmaya çalışıyorum. Neden böyle olduğunu sebebini sorgulamadan, geçen zamana inat kazanmaya çalışıyorum. Kaybettiğim sevgilere, umutlara, hayallere, dostlara karşı neden bu kadar gurursuzum bilmiyorum. Verdiğim mücadele ne için bilmesem de çalışıyorum kazanmak için. Belki de çoktan demir almış bir hayatı kovalıyorum ya da kaçırdığım bir trenin peşinden koşuyorum, bazense oturup bekliyorum; demir alan hayatın ya da kaçırdığım trenin dönmesini. Çaresizce... Kaybettiğim o hayatı, umudu hayali ya da eski bir dostu umarsızca beklesem de, biliyorum imkânsızlığı, asla olmayacağını ama dedim ya yinede bekliyorum tüm gurursuzluğumla, sessizce... Kazanmaya çalışıyorum yinede kaybettiklerimi....

Hiç yorum yok: