6 Ağustos 2008 Çarşamba

AVUÇLARIM BOMBOŞ




Bir gözyaşı oldum kanayan bir sevda oldun yüreğimde geceleri daha çok içimi acıtan bir özlem oldun. Ellerimi uzatsam yetişebileceğimi sandığım o tatlı huzur oldun. Sonsuz mavilik oldun bana mutluluk veren. Ulaşacağımı sandığım o küçük serçe oldun kalbimde. Bir yağmur damlası oldun her gün pencereme konan, tatlı bir yağmur damlası. Seyrettikçe mutlu olduğum. Bir deniz oldun küçük yüreğime sığdıramayacağım. Kocaman bir sevda oldun. Bende seni sevdim umutsuzca. Gözlerinde kayboldum ama mutluyum sevgili.
Gözlerine bakarken ben bıraktım. Kendimi sonsuz bakışlarının derinliklerinde kayboldum. Seni sevdim, yüreğim, aklım, tüm kalbim sen doldun. Hücrelerime kadar sen oldun. A da sen z de sen her yerde sen oldun ve bir gün bir gözyaşı oldun kalbime inen. O gözyaşı ki sakladım. Herkesten mutlu göründü bu kalp. Sensizliği biliyordu oysa. Bu kalp acıdı ama sevdi seni hala... Özledi gözlerinde eridi sensizliğin tadını yaşadı... Sensizlik bile güzel geldi bu yüreğe sensiz ama seninle her saniye.
Seni sevmek seni özlemek sen varken dahi özlemek seni. Gözlerinde akıp gitmek hayatı unutmak seninle iken. Senle konuşurken seni düşünmek. Gözlerini düşlemek... Ömrüm seni sevmekle nihayet bulacak bunu bilsem de vazgeçmeyeceğim seni sevmekten... Seni sevmek acı verse de bu gönlüme kanatsa da, gitgide acıtsa da, yüreğimi, seni sevmekten vazgeçmedi vazgeçmeyecek bu kalp... Seninle geçirdiği ve geçireceği her saniye de seni düşlemek dünyanın en büyük mutluluğu... Her düşünmemde ağlasam da sen varsın hep.
Senin her şeyini seviyorum. Gözlerinde dalmayı. Seni seyretmeyi, seninle olmayı, sensiz bile olsam seni hayal etmeyi. Her saniyede sen varsın aklımın her köşesinde, kalbimin tümünde, tüm hücrelerinde sen varsın.`Gözyaşımda sen, sevincinde sen, mutlulukta sen. Hayatımın her anı seninle kaplı. Sensizlik o kadar zor ki, sesini duymasam, seni görmesem o gün her şey kötü geçiyor... Sende ben olmasam da seni seveceğim ömür boyu...

Hiç yorum yok: