6 Ağustos 2008 Çarşamba

KARDELEN ÇİÇEĞİ


Dağlarda kar var
Bir de kardelen çiçeği
Kardelen bir kar çiçeği
Bende ise nisan
Elimde bir demet gül
Bir de sevda gerçeği
Mevsimlerden ilkbahar
Ben de ise hazan
Dağlarda kar var
Bir de kardelen çiçeği

Ben sevdanın yorgunuyum
Yaz yağmurunda
Özlemin var içimde,
Kavuran bir sıcaklık
Külüm kalacak belki
Bu yangının sonunda
Yağmur fayda vermez
İçimde bir hasretlik
Ben sevdanın yorgunuyum
Yaz yağmurunda

Saçlarıma kar yağacak
Yaşlandığım gün
Maziye bakıp aşkı
Her hatırladığımda
Ömrümün sonbaharında
Bir kardelen çiçeği
Açacak biliyorum
Bu son şarkımda
Saçlarıma kar yağacak
Yaşlandığım gün

Kardelen çiçeği bende
Bugün bir hal var
Bu halden de beter
Ötede nâr var
Bir sen anlarsın beni
Sende bir ben var
Benim halim bambaşka
İçimde yâr var
Kardelen çiçeği bende
Bugün bir hal var
Faruk Akyol

1 yorum:

Adsız dedi ki...

benim adımda bkardelen olduğu niçin ben bu çiçeğ çok seviyorum