4 Ağustos 2008 Pazartesi

ÖĞRENDİM

Image Hosted by ImageShack.us

İnsanlara kendimi zorla sevdiremeyeceğimi öğrendim. Yapabileceğin tek şey sevebilece biri olmak. Gerisi onlara kalmış...
İnsanları ne kadar düşünürsen düşün, onların seni o kadar düşünmediklerini öğrendim... Güven elde edebilmek için aradan yılların geçmesi gerektiğini, ama yok etmek için saniyelerin yettiğini öğrendim. Önemli olanın hayattaki eşyaların değil. Hayattaki kişilerin olduğunu öğrendim… İnsanın ancak 15 dk çekici olabileceğini Ondan sonra alışıldığını öğrendim..
Kendimi karşılaştırmak için başkalarının en iyi yaptıklarını değil, Kendimin en iyi yaptıklarını ölçüt almam gerektiğini öğrendim… İnsanlar için olayların değil onların daha önemli olduklarını öğrendim… Hayatta hiç bir şey için acele etmemem gerektiğini öğrendim..
Ne kadar ince kesersen kes, Kestiğinin her zaman iki yüzü olacağını öğrendim.. Her ne kadar onu çok düşünsen de, Yinede gidebileceğini öğrendim.. Kahramanların yapılması gerekenleri, ne pahasına olursa olsun yapanlar olduğunu öğrendim..
İnsanların seni hep hesapsız sevdiklerini, ama bunu nasıl göstereceklerini bilemediklerini öğrendim.. Sinirlendiğimde gerçekten buna değse bile, asla acımasız olmamam gerektiğini öğrendim.. Aramızda uzak mesafeler olsa bile gerçek dostluğun, aşkın büyüklüğünü öğrendim. Birisinin seni istediğin gibi sevmemesinin, onun seni tüm benliğiyle sevmediği anlamına gelmediğini öğrendim.
Bir arkadaşın ne kadar iyi olursa olsun seni üzebileceğini ve senin yine de onu affetmen gerektiğini öğrendim. Bazen başkaları tarafında affedilmenin yetmediğini öğrendim.Kendinide affetmeyi
öğrenmelisin. Kalbin ne kadar kırılmış olursa olsun, Dünyanın senin acıların yüzünden durmayacağını öğrendim.. Geçmişimiz ve durumumuzun kişiliğimizi etkilediğini, ama olmamız gerekene karşı sorumlu
olduğumuzu öğrendim.
İki kişinin tartışmasının, birbirlerini sevmedikleri anlamına gelmediğini öğrendim.. Ve tartışmadıkları zamanda sevdikleri anlamına gelmediğini öğrendim.. Bazen kişiliğini eylemlerinin önüne koyman gerektiğini öğrendim.
İki kişinin tamamen aynı olan bir şeye baktıklarında bile, Farklı şeyler görebildiklerini öğrendim.. Hayatlarında hep dürüst bir şekilde daha ileriye gitmek isteyen kişilerin.Sonuçları önemsemediklerini
öğrendim.Seni doğru dürüst tanımayan kişilerin, Hayatını bir kaç saat içinde değiştirebileceklerini öğrendim.. Verebileceğin birşey kalmadığında bile bir arkadaşın ağladığında, ona yardım edebilecek gücü bulabileceğini öğrendim.
Yazmanın, konuşmak kadar duygusal çaba gerektirdiğini öğrendim..En fazla önemsediğin kişilerin, benden hep uzarlaştırıldıklarını öğrendim..
İnsanları üzmeden ve duyarlı olarak kendi fikirlerini söylemenin çok zor olduğunu öğrendim..
Sevmeyi Ve Sevilmeyi öğrendim.
Öğrendim.

Hiç yorum yok: