27 Nisan 2008 Pazar

FARKINDAYIM

FARKINDAYIM
Bugün yaşamın bana verdiği nefesi minnetle alıyorum ve nefesle yaşadığımın farkındayım.
Günümün, huzurlu geçeceğini biliyorum ve bunu için elimden gelenin en iyisini yapacağımın farkındayım.
Neşeliyim ve bu neşemi kimse değiştiremez, seçimlerimin bana ait olduğunun
farkındayım.
Bana gelen keyifsizlikleri, çözüme odaklanarak çözebileceğimin farkındayım.
Her geçen gün isteklerimin gerçekleşeceğinin farkındayım.
Sevgimin gücünü biliyorum ve bunu tüm canlılara dağıtabileceğimin farkındayım.
An'da kalmayı ve an'larımı mutlulukla yaşayacağımı biliyorum ve farkındayım.
Düşüncelerimle beni yöneten beynimi, artık benim yöneteceğimin bilincinde ve
farkındayım.
Düşüncelerimin yaşamımı şekillendirdiğini, negatif veya pozitif olayların benim düşüncelerimin ürünü olduğunun farkındayım.
Başkalarının düşünce, söz ve eylemlerinden ben istemedikçe etkilenmeyeceğimin,
farkındayım.
Çalışırken, son derece istekli ve heyecanlı olabileceğimin, işimin kendi seçimim olduğunun farkındayım.
Her gün ve Bugün daha başarılı daha mutlu daha huzurlu ve sağlıklı olarak yaşayacağımın farkındayım.
Fobilerimden, endişe ve korkularımdan alınganlık stres ve öfke kızgınlık duygularımdan kurtulmam için çözüm olacak herşeyi araştırabileceğimin/yapabileceğimin farkındayım
Evim de,işim de sadece zevk ve keyifle çalışmak,yaşamak için yapabileceğimin
en iyisini yaptığımın farkındayım.
Sigarayı, istersem bırakabileceğimin ve daha sağlıklı bir yaşam biçimi için adanmışlık gerektiğinin bilincinde ve farkındayım
İletişim kazalarında, her insanın farklı olduğunun ve bunu düzeltmek için kendimden başlamam gerektiği bilincinde ve farkındayım.
Eğer istersem Çocuklarımın, arkadaşlarımın, eşimin, dostlarımın, müşterilerimin, benimle çok uyumlu olabilecekleri ve bu uyumu istediğimin farkındayım
Ayrılıklarda, kayıplarda geçmişi geride bırakmaya (an'da kalmak) yeni bir yaşam'a başlamaya şu an karar verdiğimin farkındayım
Bugün ve bugünden sonraki günler, kendimi ve başkalarını bağışlayacak yolları
bulacağımın farkıdayım.
Hedeflerim var ve hedeflerimden başka yerlere, ilgimi dağıtmayacağımın farkındayım.
Adanmışlık,azim,karalılık,neşe,dikkat,an'da kalmak,huzur, sağlık yaşamımın en
önemli bölümü ve bu ruh halimi eğer istersem, pozitif bakış açısıyla sonsuza dek sürdüreceğimin farkındayım
Çocuklukta bana öğretilen, gördüğüm, duyduğum, tattığım, işittiğim, dokunduğumda hissettiğim her şeyin yüzde yüz doğru olmadığının ve doğrumu bulacağımın farkındayım.
Özgür olduğumun ve eğer istersem, özgürlüğümü de radikal ya da ananevi kurallara göre düzenlediğimin farkındayım.
Gerçek dışı konuşmalar ,dedikodu,kavga,haksızlık,yargılamaları yaptığım takdirde bunun başkalarına zarar verebileceğinin bilincinde ve farkındayım.
Manevi inançlarımın, olması gerektiği gibi olduğunun ve bana huzur getirdiğinin farkındayım.
Kendini sevmenin anlamı, fiziki bakım ve güzellikten çok, ruhsal bilgelik olduğunu farkındayım.
Egolarımın, yaşamımdaki yerini biliyor ve başkalarına yansıttığım takdirde dahi
dengelerini bozmayacağımın farkındayım.
Ne ekersem onu biçeceğimi biliyorum ve farkındayım.
Şu an yaşamımı değerlendirmeye alacağımın, neyi isteyip neyi istemediğimin farkındayım.
Seçimlerimin sonuçlarına katlanacağımın, bir başka suçlu aramayacağımın
bilincinde ve farkındayım.
Başkalarıyla iletişimimde, dilimi daha dikkatli kullanmam gerektiğinin farkındayım.
Dünyaya ekolojik dengeye daha duyarlı olmak istediğimin, doğaya önem vermem
gerektiğinin bilincinde ve farkındayım.
Bir konu hakkında kitap okuyarak, gezerek, araştırarak daha net bilgiye ve fikir'e sahip olacağımın farkındayım.
Farkındalığımın artması için, her an'ımı kontrolüm altına alacağımın farkındayım.
Ne kadar uğraştırıcı gelse de farkındalık çalışmaları yapıp, eğer kendi gelişimim ve isteklerim için adanmışlık yaşarsam mutlu olacağımın farkındayım.
Kişisel ve ruhsal gelişimim için, yapabileceğimin en iyisini eğer istersem maddi, manevi yatırım yapacağımın /yaptığımın farkındayım.
Bugün sevgimi herkese, dünya'ya, evren'e, güneş'e ay'a yıldız'lara tüm canlı'lara
bilinçlere yolluyorum ve aynı şekilde çoğalarak bana döneceğinin farkındayım.

Hiç yorum yok: