10 Nisan 2008 Perşembe

VODAFONE'DAN KONTÖRSÜZ ARAYIN



Vodafone, kontörlü hat sahiplerine yönelik olarak, 'Vodafone Beni Ara' servisini hizmete sundu.Vodafone'den yapılan yazılı açıklamada, söz konusu servis sayesinde abonelerin, 'hiç kontörleri kalmasa bile' ulaşmak istedikleri kişilere ücretsiz olarak 'Vodafone Beni Ara' mesajı yollayabildiği belirtildi. Açıklamada, ilk 'Vodafone Beni Ara' mesajını gönderdikleri andan itibaren 20 gün boyunca bu servisten faydalanabilen Vodafone'luların günde 5 mesaj gönderebildiği kaydedildi. Abonelerin, ücretsiz olarak gönderilen 'Vodafone Beni Ara' mesajlarının karşı tarafa ulaşıp ulaşmadığını cep telefonlarına gelen raporla öğrendiği ifade edilen açıklamada, 'Vodafone Beni Ara'dan yararlanma süresinin bitiminin, 20. günün dolmasına 36 saat kala yine bir uyarı mesajıyla haber verildiği bildirildi. Açıklamada, 'Vodafone Beni Ara' mesajı göndermek isteyen dünyanın her yerindeki Vodafone Türkiye abonelerinin tek yapması gerekenin, '*149*'ı tuşladıktan sonra, kendilerini geri aramasını istedikleri kişinin telefon numarasını girip (#) tuşuna basmak' olduğu belirtildi.

Hiç yorum yok: