15 Nisan 2008 Salı

MERHABA SEVGİ, MERHABA ARKADAŞ


Merhaba gülen gözlü arkadaşım! Dudağındaki tebessümü kaybetmemişsin daha. Ne güzel dünyaya gülen gözlerle bakabilmek ve insanlara tebessümler saçabilmek senin gibi. Biliyorum, üzülüyorsun donuk gözlerle karsılaşınca Ne yapalım arkadaşım! Herkes senin gibi olamaz... Duyabiliniyorum "hayır olmalı" dediğini. Haklısın arkadaşım! Aslında bütün insanlar senin gibi olmalı. Bilseler bir tebessümle neler yapabileceklerini, Bir çocuğun gözlerindeki ışıltıyı, bir tebessümle nasıl görebileceklerini, Sıkıntılarla dolu bir insana, nasıl dünyaları verebileceklerini bilseler Ve gülen gözlerin buzları nasıl erittiğini, kalpleri nasıl birleştirdiğini bilseler, Eminim onlar da senin gibi olmak isterlerdi... Ve sevgi saçıyorsun gülen gözlerinle arkadaşım. Saf ve hiç beklentisi olmayan bir çocuk gibi... Hayır arkadaşım! Sevgi, sadece sevgiliye duyulmaz. Sevgi evrenseldir... Hiç kimse altın yığınları gibi kasasına kilitleyemez onu, O'nun yeri kalplerdedir... Bir annenin kalbindedir O'nun yeri, çocuğuna verebilmek için. O'nun yeri bir bahçıvanın ellerindedir, sevgi tohumları saçabilmek için… Evet, sevgi her yerdedir... Yeter ki sen onu bulmak iste, Sevgiyi bulmak kolay, zor olan onu elinde tutabilmekte. Unutma arkadaşım! Sevgiyi duyabilmekle de is bitmiyor. Sevgiyi göstermekte gerekiyor. Hayat kısa arkadaşım, bugün olan yarın yok! Sevgiyi göstermek beklemeye gelmez, yarın çok geç olabilir... Elindekini kaybetmeden kıymetini bilmelisin, Biliyorum arkadaşım, bana hak veriyorsun. Simdi koş sevdiğinin yanına! Önce ona gülen gözlerle sımsıcak bir gülümse ve "seni seviyorum" deyiver, içinden gelen en sıcak sesinle. Hayır, bunlar komik şeyler değil arkadaşım... Seni seviyorum anne, seni seviyorum baba, kardeşim, arkadaşım demek komik değil, Bu senin gibi bütün canlılarla karşı sonsuz bir sevgi duyan bir insan için hiç de zor değil... Sadece biraz cesaret arkadaşım, Bu yalnızca, yüreğinin buz kaplandığını zanneden insanlara biraz zor gelecektir, ama onlar da senin gösterdiğin cesareti istediklerinde, kalplerinde sevgi kıpırtılarını hissettiklerinde Ve ağlamayı öğrendiklerinde, inan her şey onlar için ve bütün insanlar için daha güzel olacak. Evet arkadaşım! Gülmek varken surat asmak niye, güldürmek varken ağlatmak niye, güzel sözler söylemek varken, kalpleri kirmak niye? Hayat çok kısa arkadaşım ve bu dünyadaki hiç bir şey kırılan kalplere değmez. Şimdilik hoşçakal arkadaşım… Yine gel. Yanına senin gibi gülen gözlü, yüreği sevgi dolu insanları alıp yine gel olur mu? Beni fazla bekletme. Çünkü yarin burada olamayabilirim… "SENI SEVIYORUM" demek için geç kalmayın! SEVGIYLE KALIN...

Hiç yorum yok: